środa, 17 czerwca 2015

Perfumy w olejku alternatywą dla 'tradycyjnych' perfum?

Od czego by tu zacząć.... może od tego, że zawsze warto wypróbować alternatywę, bo a nuż będzie lepiej? Przecież to naturalne dążenie każdego z nas - żeby było nam lepiej:) Ja jak zwykle miałam wiele różnych prób, dziś o próbie perfumowej. Przyznam się bez bicia, że najpierw próbowałam stworzyć z dostępnych olejków eterycznych własne perfumy, ale cóż... nie wyszło. A przynajmniej nie wyszło nic wartego uwagi poza pachnącym dziwacznie kotem (no przecież nie moja wina, że się położył na chusteczce z testowanym zapachem). I dziwacznie pachnącą kanapą (zgadnijcie gdzie potem się futrzasta bestia ulokowała). Na tym moje próby twórcze się póki co skończyły.

Nie odpuściłam jednak i postanowiłam w takim razie wypróbować kupne perfumy w olejku. Przecież we "wschodniej części świata" znane są od dawna. I lubiane. I w ogóle miałam kilka powodów. Oto one:

Bo perfumy dla nas tradycyjne, są drogie (te, które są trwałe i zapach mi się podoba).


Ostatnio zapach, którego używałam stał się dla mnie zbyt duszący. Poza tym przy dwójce maluchów w domu, które wiadomo, co i rusz na rękach, co i rusz przytulone... no nie fajnie im takie intensywne coś w nosy pchać. A chcę się czasem poczuć kobieco, nawet jeśli tarzam się po podłodze wśród piszczących zabawek albo prowadzę bardzo wyszukaną konwersację z rozmówcą, co to potrafi powiedzieć jedynie 'maaama' i 'yyy' ;)


Miałam szczęście - pierwszy mój strzał i od razu trafiony! To co lubię, a nawet coś więcej.


Padło na Al-Rehab Silver. 6 ml. Myślę sobie - trochę malutka ta buteleczka, ale z drugiej strony.... łatwiej wydać na 6 ml jakieś 23zł, niż na 30 ml wody perfumowanej ponad 200...na przykład oczywiście. Bałam się nieco, żeby mnie to wschodnią słodyczą nie oblepiło jak nie przymierzając miodem.Wybierałam więc unikając wanilii i innych słodkich zapachów.


Nuty zapachowe: cytrusy, trawa cytrynowa, mech, nuty ozonowe, drewno, piżmo.


Trochę mnie to piżmo przerażało, bo pamiętałam z dzieciństwa przywieziony skądś olejek o zapachu piżma, który dla mnie śmierdział niemożebnie, ale zostałam mile zaskoczona.


Silver to bardzo rześki, energetyzujący zapach. Taki trochę jak powietrze po burzy, a trochę jak wczesny ranek wśród zieleni ze skrzącymi się na źdźbłach kroplami rosy. Podobny nieco do zapachów z naszych sklepów z perfumami, jednocześnie inny.


Perfumy nie są duszące, nie unoszą się nade mną jak chmura meszek, a jedynie delikatnie snują swą opowieść. W dodatku wystarczy nanieść niewielką ilość olejku na nadgarstki, za uszami, czy na karku, by zapach 'pracował' przez wiele godzin (czyli 6 ml to nie tak mało, bo perfumy są bardzo wydajne). I zmieniał się, rozkwitał. Coś cudownego. Pierwszy raz na prawdę zrozumiałam, co mieli pisarze na myśli mówiąc, że 'kobieta była ubrana w perfumy' (zwykle w kontekście 'tylko w perfumy' ;p ). O tak. Te perfumy faktycznie się ubiera i nosi przez kilka godzin.

2 komentarze:

  1. Halo,

    Świąteczne życzenia. To jest poinformować, że Alex Scofield Company, firma pożyczki prywatne wiele miliardów otworzyła możliwość finansowego dla wszystkich potrzebujących jakiejkolwiek pomocy finansowej w tym sezonie koniec roku. dajemy pożyczki od $ 10000 do $ 500,000 na 1% stopy procentowej do osób indywidualnych, firm i przedsiębiorstw pod jasny i zrozumiały i kondycji: Dom kredytowych, kredyt samochodowy, pożyczki biznesu. Skontaktuj się z nami pod adresem: alexscofield2852@gmail.com. dostarczamy płatności pożyczki w 48 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń